kanevs писал(а) 10 мар 2018, 15:52:Вот и у меня расписание изменили. Пришло письмо на почту, вылет 6 апреля Пхукет - Бангкок изменился с 8-55 на 13-35. Глянул на сайте, а раньше этого времени в этот день вылетов нет вообще. Хорошо что в принципе мне время не столь важно, но все таки хотелось бы пораньше в Бангкок попасть.
Наконец-то пришел ответ от АК:
Dear Passenger,
For this case passenger, Your flight SL5769 from HKT-DMK on 6APR18 at 08.55 - 10.20 has been cancelled and you new departure flight is SL771 from HKT-DMK On 6APR18 At 13.35-15.00, We shall offer our option either:
Bring you at the earliest flight on other scheduled services on which space is available without additional charge within 90 days.
Full refund unused of scheduled change ticket
Please reply this email or contact our call center at +662-529-9999 to confirm your flight within 7 days prior to your original departure flight.
If passenger would like to refund please kindly confirm to us again. Please kindly confirm back again not over 90 day from departure time and we will do refund after receive document.
Require document
- Copy passport (pic) all passenger
- E-ticket 310xxxxxxxxxx , Return to same credit card
After we will do process for refund and process take within 45 working days. It's not include Saturday and Sunday and public holiday.
If passenger have more information, please kindly contact our call center +662-529-9999 (24hrs.) press 9 in English
Помогите с точным переводом, гугл не помог. Правильно понимаю, что изменить рейс я могу не менее чем за 90 дней до вылета, а получить возврат можно и сейчас (или тут тоже какие то 90 дней)?
И почему они упорно меня пересаживают на рейс 13-35, если у них числится рейс в 8-55 (мое изначальное время), но по другим номером, и сейчас еще появился рейс на 7-35.