Помогите, пожалуйста, определиться с выбором NOC.
Такие обязанности указаны в референсе с первого места работы:
• researching legislation, court practice and legal documents
• drafting and translating business correspondence, presentations and other documents
• maintaining internal information filing systems
• assisting with organization of internal events
• communicating with external vendors
Первый пункт соответствует Paralegal (4211). 2-4 - Administrative assistant (1241). Пятый пункт я нигде не нашла (может быть, подходит под "general office work"). Можно ли считать, что весь этот опыт соответствует NOC 1241?
Вторая позиция:
"drafting legal correspondence, fee proposals, client memoranda; researching legislation and court practice; conducting due diligence; translating and editing legal documents".
Мне кажется, что это точно Paralegal (4211). Права ли я?
Третья позиция:
"drafting, proofreading, translating and editing business correspondence, press releases and other promotional materials; assisting with organization of external events; maintaining internal information filing systems".
Соответствует ли описание позиции Administrative assistant (1241)?
Заранее спасибо!