ProstoKVA » 17 мар 2015, 14:10
Что удалось выяснить:
Нашёл на сайте документ - памятка для пользователя.
Там есть пара пунктов:
1. Each Fly&Rail Codeshare document (Online eTicket resp. OeT) is valid for
travel on the routes/trains/dates specified on the airline reservation itinerary/
flight booking confirmation as well as on the Fly&Rail Codeshare document.
The departure and arrival times of the Fly&Rail Codeshare service
can be found on the information sheet (second page).
2. In the event of a legitimate reason (e.g. delay of the airline) the respective
Fly&Rail Codeshare document is also valid for other DB trains on the day of
flight arrival at the Arrival Airport and the following day resp. for other DB
trains on the day of flight departure from the Departure Airport and the preceding
day.
Интерес представляет второй пункт. Выделил жирным: В случае уважительной (законной) причины.
Очевидно можно подойти к кассиру при регистрации и втереть ему об уважительных причинах.
Или у них есть утверждённый список?
Кстати, на сайте можно и зачекинится.
Пока написал письмо на хелпдеск.
Интересно: ответят ли?
Александр