Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 12
Luidmila.khv писал(а) 01 авг 2024, 03:58:На сайте нашла парк самолетов и абсолютно на всей- аэробусах, боингах, начинается с 31 ряда и заканчивается на 49,59 и т.д., в зависимости от вместимости. У Аэрофлота сквозная нумерация, а вместимость у одинаковых моделей примерно одинаковая .
Милака писал(а) 29 июл 2024, 09:52:Место успешно зарезервировано. Но подтверждения на почту не пришло
Maria177 писал(а) 06 авг 2024, 16:53: Уже несколько дней пытаюсь забронировать отель для транзитных пассажиров china eastern. На посту они ответили, что нужно регистрироваться на сайте/приложении и там будет доступный функционал и бронь отеля в том числе.
Maria177 писал(а) 06 авг 2024, 16:53:отель для транзитных пассажиров china eastern
Maria177 писал(а) 06 авг 2024, 18:07:на сайте есть информация
chegevara писал(а) 06 авг 2024, 18:56:а не могли бы вы указать ссылку, облазил и русскую версию и инглиш, не вижу :(
1. The “Overnight Transfer Service” has limited availability and is offered on a first-come, first-served basis. The service is not mandatorily included in connecting ticket. It is a complimentary service provided by China Eastern Airlines (MU) to facilitate transfer passengers who meet the applicable conditions of the ticket. It cannot be sold separately or bundled with any air tickets. It cannot be redeemed for cash or credit.
2. From now until December 31, 2024, passengers who purchase MU tickets starting with "781" and transfer in Shanghai, Beijing, Kunming, or Nanjing on flights operated by China Eastern Airlines or Shanghai Airlines are eligible to apply for this complimentary “Overnight Transfer Service”.
3.Transfer time: Passengers must transfer within 24 hours on the earliest available flight upon arrival, and the transfer time must exceed 6 hours. For passengers transfer within the same calendar day, this complimentary “Overnight Transfer Service” will not be provided. (Example: Bangkok-Shanghai arrives on 1st May at 01:05, connecting to Shanghai-Fuzhou departing on 1st May at 08:35. This situation is considered as a same-day transit passenger, and free Overnight Transfer Service is not provided.
4. Passengers who are booked with A/O/X/G booking classes or hold domestic (H class) tickets are not eligible for this complimentary “Overnight Transfer Service”. The minimum ticket fares (excluding fuel surcharges, taxes, and airport construction fees) are applicable, as shown in the following table:
The fares shown in the above table are applicable for a single transfer journey (round trips are not considered as a single transfer journey). The fares do not include fuel surcharges, taxes, or airport construction fees. The minimum fare is in Chinese Yuan (RMB), and the exchange rate is based on the rate at the time of booking. Adjustments may be made without notice.
5.The service is for eligible passengers only and must not be transferred to other people. Hotel reservations or cancellations must be completed at least 12 hours before the scheduled departure of the first flight segment. Invoices are not provided for the complimentary transit hotel service.
6.Ticket refunds or endorsements shall be considered as forfeiting the use of this service. In the case of ticket changes, passengers will need to apply for this service again. In the event of flight schedule changes, passengers will need to amend the order via the original service booking channel.
7. Passengers with the “Overnight Transfer Service” will generally be accommodated in standard rooms with two people of the same gender per room, with one person per bed. If a passenger requests one person only in a single/standard room, the passenger will be obliged to pay the difference of the accommodation.
8. Children must travel with adults and share the same room with one adult. Children aged 2 years and above will be provided with separate beds. Infants under 2 years old must share one bed with an adult.
9. Due to some unforeseen reasons, such as public safety, hotel cooperation, the availability of this service or rescheduling of reservations may happen without warning. Please refer to the service information provided by the system at the time of booking.
10. For further details, please contact the customer service hotline on -86-21-20695530.
Maria177 писал(а) 07 авг 2024, 09:53:а как его забронировать?
Елена ВБ писал(а) 07 авг 2024, 14:21:хочу выбрать и оплатить комфортные места, где можно разложить кресло, что бы лечь . Как понять какие это ряды ?
Igor.Phobos писал(а) 15 авг 2024, 22:19:Приветствую.
В последние месяцы у кого-то получалось нормально зарегистрироваться на рейс онлайн?
Российский сайт пишет не доступно, в китайском просит залогиниться под реальным аккаунтом, хотя я залогинился под мобилкой, указанной в билете. Самой регистрации на сайте не проходил.
Ну и если зарегистрироваться в аэропорту, какие-то деньги берут за это? Или бесплатно.
Список форумов ‹ Авиабилеты, Аренда авто, Мили, Паспорта, Страховки, Деньги ‹ Авиабилеты. Авиакомпании. Аэропорты. Новости авиации ‹ Авиакомпании отзывы, сервис, питание, багаж