Сейчас этот форум просматривают: Galina_Snegg и гости: 17
Poseidon писал(а) 23 сен 2017, 18:06:katrinka557025 писал(а) 23 сен 2017, 17:51:А обменять билеты на другие даты реально?
Реально.
https://www.ryanair.com/gb/en/useful-in ... name-route
Только купить новый билет на другую дату может быть выгодней чем обменять билет.
marges писал(а) 25 сен 2017, 23:15:Если погрузка происходит через телетрап, то сначала забивают зад самолета с 22 по 33 ряд, я всегда проходил с чемоданом, сдавать не пришлось.
marges писал(а) 25 сен 2017, 23:15:Если погрузка происходит через телетрап, то сначала забивают зад самолета с 22 по 33 ряд
marges писал(а) 25 сен 2017, 23:15:я всегда проходил с чемоданом, сдавать не пришлось.
marges писал(а) 26 сен 2017, 00:59:Все, нашел. Ну в принципе чемодан получается нужно будет сдавать, если есть ещё одна сумка. Пока терпимо)
kostja писал(а) 27 сен 2017, 16:12:Достаточно для чего?
Саша К. писал(а) 27 сен 2017, 17:05:билет получите при регистрации на рейс
tuvinka писал(а) 27 сен 2017, 17:08:это точно?и бесплатно?
Please see below the 2 options available to you
1. Rebook your Cancelled Flight Free of Charge
You can transfer online (free of charge) to the next alternative Ryanair flight to the same destination airport (subject to seat availability). If you require other rerouting options to/from different departure or destination airports or via another airport served by Ryanair please contact Reservations , click to chat with one of our advisors (subject to opening hours) or go to the airport ticket desk.
Click Here To Rebook
Important: Once you transfer your flight to a new date you will need to check in online again and reprint a new boarding pass. If you are transferring to a new flight on the same or following day and cannot re-print your boarding pass it will be re-issued free of charge at the airport ticket desk.
2. Apply for a Refund Online
If you wish to cancel your reservation and claim a full refund of the unused flight(s) click on the link below and enter your booking details. Refunds will be processed in 7 working days back to the form of payment that was used to pay for the original booking.
Click Here To Refund
As you have been notified of this cancellation 14 days (or more) in advance of the scheduled departure date, you are not entitled to monetary compensation under EU Regulation 261/2004 We again sincerely apologise for the inconvenience caused by this flight cancellation.
Список форумов ‹ Авиабилеты, Аренда авто, Мили, Паспорта, Страховки, Деньги ‹ Авиабилеты. Авиакомпании. Аэропорты. Новости авиации ‹ Авиакомпании отзывы, сервис, питание, багаж