serg0964 писал(а) 05 фев 2015, 12:24:надо выкладывать по-больше инфо, а читатели примут решение
Всегда горячо поддерживаю эту позицию. Пусть пишут все про всё. Всегда можно поспорить и оспорить, но не затыкать при этом.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4
serg0964 писал(а) 05 фев 2015, 12:24:надо выкладывать по-больше инфо, а читатели примут решение
lsttsl писал(а) 05 фев 2015, 11:18:CHF 379.00 неделя с 10 апреля Costa Fortuna
serg0964 писал(а) 05 фев 2015, 12:24:Я думаю, Паша сам решит, но словосочетание "не дорогие" у каждого трактуется по разному. Поэтому надо выкладывать по-больше инфо, а читатели примут решение
Kuskow писал(а) 05 фев 2015, 12:26:Всегда горячо поддерживаю эту позицию. Пусть пишут все про всё. Всегда можно поспорить и оспорить, но не затыкать при этом.
gorserge писал(а) 06 фев 2015, 12:52:С удовольствием бы , да уж больно билеты дороги, 75000 рублей на одного.
Серж Андреев писал(а) 06 фев 2015, 14:27:gorserge писал(а) 06 фев 2015, 12:52:С удовольствием бы , да уж больно билеты дороги, 75000 рублей на одного.
А нельзя ли ссылку по цене билетов получить???
Yury-Shef писал(а) 06 фев 2015, 19:45:VacationsToGo прислали рассылку со списком 10 актуальных скидочных предложений.
Cruise lines can provide such outstanding value because of the efficiency with which they deliver their service.
For example, the typical cruise ship has teams of room stewards, chefs and waiters working seven days a week to clean 1,000 or more cabins per day and prepare and serve three or four meals a day to upward of 2,000 passengers. When the ship sails from the port of departure, the hotel director knows exactly how many meals will be served for the entire cruise, and the vessel has been provisioned accordingly. Every cabin, table and employee is fully utilized, every day.
That's much more efficient and less wasteful than the system land-based hotels and restaurants must employ to serve a much smaller group of customers who vary in number daily.
As ships have gotten larger and cruise lines have grown into billion-dollar enterprises, the cruise lines' huge buying power has reduced their costs for everything consumed on the ship. Plus, larger ships and show lounges spread the cost of entertainers, the captain, officers and cruise director over more people.
And unlike airlines and hotels that accept empty seats and rooms during slow periods, cruise lines will do whatever it takes to sail full. On almost every ship except the six-star vessels, cruise lines will slash prices as low as they need to in order to fill every cabin. Even the six-star lines are now offering discounts that were once unheard of.
They do this for two reasons. First, on most lines, a significant percentage of the crews' compensation comes from gratuities -- and there are no gratuities from empty cabins.
Second, venues such as spas, boutiques, photography studios and excursion desks are completely dependent on onboard purchases, which of course are directly related to the number of people on the ship.
Список форумов ‹ Виды туризма: Круизы, Горные лыжи, Дайвинг, Рыбалка и Охота, Тематические поездки ‹ Морские и речные круизы ‹ Выбираем круиз