Фигня какая-то!
Купил 2 билета Сан-Паулу - Игуасу (туда-обратно)
Деньги списали сразу, появилось вот это:
Your transaction was approved ! Thanks to buy with TAM!
We recommend that you print this document for your own control, since this is your purchase receipt from this store. Soon thereafter you receive a confirmation e-mail of your purchase with your booking data and e- ticket. In case there is any wrong and inconsistent information, you can get in touch with the store through 4002 5700.
Shipment Address: DMITRY TARASOV null
- Customer: DMITRY TARASOV
dtarasov@yandex.ru
Date / Hour 05/10/2009 - 20:30
Order Number: ххххххх
Payment Type: mastercard
NSU Instituição Financeira: хххххх
NSU Intermediário: ххххххххххххххх
Authorization Code: *******
Additional Data: Authorization: Reason Code[100]/Processor Response[00], Capture: Reason Code [100]/Reconciliation ID[хххххххх]
Item Price Qtt Amount
GRU-IGU-GRU 350.00 1 US$ 350.00
Subtotal: US$ 350.00 Freight: US$ 0.00
Boarding Tax: US$ 28.00
Total: US$ 378.00
Я это, естественно, сохранил, но тут нигде нет инфы про второго пассажира и нет инфы о полёте (дата, время и т.д.), короче, где сам билет???
Зашёл на сайт ТАМ, авторизовался(зарегестрировался до покупки билетов), "нашёл мои билеты", - вижу 2 билета Сан-Пауло - Игуасу.
Щёлкаю по ним, чтобы посмотреть содержимое, а он выдаёт:
ATTENTION
CONSULT PAYMENT ERROR(ELE9700-00016)
Есть опция: щёлкаешь, чтобы билеты снова выслали на почту. Пробовал - нихера не шлют
Что делать?
Спасибо всем!