Gelentgirl писал(а) 09 авг 2011, 21:20:Я написала уже 2 письма на указанные адреса, ответов уже 3 дня нет!
Пришлите пожалуйста пример письма, что вы там пишите?
Я пошел чуть дальше - написал им 3 письма и на
bookings@srilankan.aero и на
reservations@srilankan.aero и еще один адрес откопал у них на сайте в разделе жалоб и рекламаций на Feedback Centre (
http://www.srilankan.aero/contact-us/fe ... -form.html) -
customer@srilankan.aero.
На каждый адрес писал чуть по-разному но суть свелась примерно к такому тексту:
Good afternoon!
I have a question about error in my flight order.
Order information:
Last Name: *************
Booking Reference: CS4K6N Status – confirmed.
Passenger List:
1. Miss. *********************
2. Mr. *********************
I am going to make transfer flight by SriLankan Airlines in December 2011 and January 2012 from Bangkok to Moscow through Colombo and back.
Flights UL883 Bangkok-Colombo on January, 11th 2012 and UL531 Colombo-Moscow on January, 12th 2012. However according to the schedule on your site the departure of flight UL531 is appointed to January, 11th 2012. According to this schedule I should take off from Colombo for Moscow earlier, than I there will arrive from Bangkok. Now because of unexpected changes in the schedule of your flights I can't carry out the return flight to Moscow.
Please check up details of my order and make necessary replacement of flight for correct connection of a transfer.
With best regards,
Mr. *****************
Числа и рейсы ставьте естесвенно свои. Далее... - первое письмо написал еще 14 августа, пока реакции никакой. Так что может быть придется менять тон письма на кой-нибудь поконфликтнее. Но как вариант может поможет.
Кстати, кому перенесли рейсы, может тоже поделитесь текстами? И тогда путем аналитических измышлений поймем на какие фразы у шриланкийцев идет реакция к действию.
Что-то никогда не меняется, но становится другим...