Сейчас этот форум просматривают: cenpac и гости: 8
glebk9 писал(а):По данным worldtracer вчера наш багаж прибыл в Манилу, но оттуда не звонил никто. В Finnair вчера написал, но они молчат. Что дальше делать? Не лететь же в Манилу разыскивать чемодан?
Мы готовы выплатить Вам компенсацию 70 евро – за первый день отсутствия багажа и 50 % от суммы, которую Вы потратили в другие дни, на приобретение предметов первой необходимости.
Для выплаты компенсации отправьте нам, пожалуйста, копии чеков по факсу 933-0059 или по электронной почте reservations.ru@finnair.com.
Еще раз примите наши извинения и надеюсь,что в следующий раз Ваше путешествие с нами будет более приятным.
С наилучшими пожеланиями,
Финнэйр,
Отдел по работе с клиентами,
Новикова Татьяна
Happy New Year to you, and thank you for writing us.
Please be informed that your baggage under original Tag Number: *SU757XXX* arrived Manila onboard our Philippine Airlines flight *PR337/4January2010* from Pudong, Shanghai. Said baggage is being kept at the *Interline Baggage Room* arrival area of the *NAIA Centennial Terminal 2* for safekeeping. Also, please be informed that for us to release the baggage and later forward to your end at Caticlan, we need some important documents as such - your *authorization for the airline* /to forward your baggage to Caticlan Airport/, *photocopy* (or fax copy)* of your passpport* /with the arrival immigration stamp in Manila/*, *your *complete* *flight ticket/coupon* or *flight itinerary.*
Mr. Kukhta, at this juncture may we know your *flight details* please, referring to the flights you took from Pudong, Shanghai to Manila, and from Manila to Caticlan? Should you wish to get in touch with our *Conso-Tracing Office* and speak with one of our customer service agents, you could reach us through these numbers: *(02) 851-3011 *or *(02) 832-2939. *Our office is open from *Mondays to Sundays* from* 8 AM to* *6 PM, *and our team would be very glad to assist you*.
*Hope you are enjoying your stay in Boracay.
MABUHAY!
Very truly yours,
Carl B. Bullozo
Central Baggage Services
Airport Services Department
Philippine Airlines, Inc.
Manila Station
Чудеса гражданской авиации: Завтрак — в Варшаве, обед — в Лондоне, ужин — в Нью-Йорке, багаж — в Буэнос-Айресе.
Список форумов ‹ Авиабилеты, Аренда авто, Мили, Паспорта, Страховки, Деньги ‹ Авиабилеты. Авиакомпании. Аэропорты. Новости авиации ‹ Авиакомпании отзывы, сервис, питание, багаж