Dear Guest,
This has reference to your flight SG –41 dated ХХХ 2012 from Delhi-Kathmandu.
We regret to inform you that the above flight stands cancelled due to operational reason and hence you are kindly requested to get in touch with our Guest Sales & Reservations on the numbers mentioned below for available options.
In the absence of a response from your end by 20th May 2012 a Credit Shell for the full amount would be created by cancelling the booking.
The credit amount would be available for use for any booking with Spice jet through our Reservation Centre from the date of cancellation for self, to any of the sector that we operate to.
In order to use the amount, kindly quote the PNR as reference.
Thanks & Regards,
Ibha Puri
Customer Relations Department,
Spice jet Limited.
Toll Free: 1800-180-3333.
Mobile : 0987-180-3333.
Fax No. : 0124-3913853.
Website : www.spicejet.com
E-mail : custrelations@spicejet.com
Я заказывал билет через MakeMyTrip , мне нужно теперь писать о смене рейса им или могу напрямую SpiceJet?
У меня туго с английским, скажите они на следующий рейс поменяют легко или заставят доплачивать? Мне нужно теперь SG-45 c вылетом15-40(если возможно, по английски напишите как должен выглядеть запрос к ним).
Написать на мэйл? Если я просто прилечу в Дели без перебронирования меня посадят на SG-45 или нет?