Из моего недавнего опыта: я покупала другие билеты (транспорт и автобус hop on off) - билеты пришли по email, но затем я решила отказаться от автобуса, и еще появились вопросы по транспортному билету. Написала письма в поддержки на соответствующих сайтах, ответили не сразу (по транспорту ответ пришел через неделю с извинениями), поэтому отправляла несколько писем, сначала на английском, потом на немецком; ответили - вежливо извинились, все проблемы решили, деньги вернули. Советую быть настойчивым (очень удобно написать письмо на русском языке и перевести на сайте google.translate.com), обязательно указать все данные - когда, кто и т.д. Удачи.
Контакт:
info@imperialtickets.comhttp://www.imperialtickets.com - FAQ
I have not received the e-tickets I ordered – what can I do?
Our e-tickets are issued as soon as payment has gone through, and are sent to you as a PDF attachment in the email confirming the order and payment. If your e-tickets have not arrived by email within 5 minutes, please check whether the confirmation email has landed in your spam folder. If this is the case, please add us as a trusted sender. To clarify other causes, such as a typo in the email address, please contact our customer service by email:
info@imperialtickets.com. Please supply the attraction booked, the customer name and order number. We will then immediately verify whether your order has reached us.