Artuns » Вчера, 16:37
ПРАВИЛА-
ROKAS BAGĀŽAS GLABĀTAVAS PAŠAPKALPOŠANĀS TERMINĀLA
LIETOŠANAS NOTEIKUMI
1. Glabāšanā tiek pieņemta rokas bagāža, kuras apjoms ir līdz 40x50x70cm un 80x50x70cm. Maksimālais
glabāšanas ilgums noteikts 30 diennaktis (pārtikas produkti, vai citas lietas, kuras glabāšanas laikā var bojāties, ne
ilgāk par 12 stundām).
2. Bagāžas glabātava darbojas katru dienu no 05:00-24:00.
3. Bagāžas glabātavā aizliegts ievietot:
▪ asus vai plīstošus (bez attiecīgā iepakojuma)
priekšmetus;
▪ sprāgstošus, viegli uzliesmojušus, radioaktīvus,
indīgus un smakojošus priekšmetus;
▪ šaujamieročus;
▪ dokumentus;
▪ vērtslietas;
▪ dzīvniekus.
4. Bagāžas darbiniekam aizdomu gadījumā, pieaicinot apsardzes darbinieku, ir tiesības lūgt personai, kas nodod
bagāžu, uzrādīt bagāžas saturu.
5. Nododot bagāžu glabāšanā:
1. jāizvēlas interfeisa valoda;
2. jāizvēlas pakalpojums: bagāžas ievietošana vai bagāžas izņemšana;
3. apskatīt lietošanas informāciju un noteikumus.
6. Lai ievietotu bagāžu terminālā:
1. jāizvēlas brīvu un atbilstošā izmēra bagāžas skapīti;
2. jāizvēlas vēlamo bagāžas uzglabāšanas ilgumu;
3. izmantojot bankas karti, jāveic apmaksu par izvēlēto bagāžas uzglabāšanas ilgumu. Apmaksu iespējams
veikt ar maksājuma karti POS bankas karšu lasītājā, vai arī pietuvinot bezkontakta maksājumu karti pie POS
bezkontakta karšu lasītāja;
4. Pēc apmaksas veikšanas, terminālā tiks atvērtas brīvās izvēlētā izmēra nodalījuma durvis.
Pēc bagāžas ievietošanas, klientam ir jāaizver nodalījuma durvis!
5. Pēc bagāžas ievietošanas, durvju aizvēršanas brīdī, termināls izdrukās kvīti - uz kvīts redzamais svītru kods
un tā atšifrējums (pieci cipari) būs nepieciešams bagāžas izņemšanai.
Kvīts vai izņemšanas kods klientam jāglabā līdz bagāžas veiksmīgai izņemšanai!
7. Maksa par bagāžas glabāšanu tiek noteikta saskaņā ar cenrādi. Par glabāšanai izvēlēto laiku maksa tiek iekasēta
bagāžas nodošanas brīdī, bet par ilgāku bagāžas glabāšanu, maksu iekasē bagāžas izņemšanas brīdī.
8. Bagāžas izņemšana no termināla:
1. Bagāžu iespējams izņemt, noskenējot kvīti vai ievadot kodu (pieci cipari) ar roku;
2. Ja bagāžas izņemšanas kods ievadīts nepareizi vai termināls uzrāda, ka kods vai kvīts ir nederīga, vērsieties
pie autoostas dežurējošā administratora (tel. 67226658);
9. Ja nozaudēta bagāžas izņemšanas kvīts vai kods:
1. Bagāžas izņemšanas kvīts vai koda nozaudēšanas gadījumā jāvēršas pie autoostas administratora;
2. Par bagāžas izņemšanas kvīts vai koda nozaudēšanu jāmaksā kompensācijas maksa 1,50 EUR;
3. No personām, kas atrodas alkohola vai citu apreibinošu vielu reibumā, iesniegumi par bagāžas saņemšanu,
ja nozaudēts bagāžas izņemšanas kvīts vai kods, netiek pieņemti.
10. Par bagāžas glabāšanas termiņu:
1. Ja 30 dienu laikā pēc nodotās bagāžas uzglabāšanas termiņa beigām tā netiek izņemta, bagāža tiek
iznīcināta;
2. Ja bagāža netiek izņemta 24 stundu laikā un bagāžas darbinieks konstatē, ka bagāžā atrodas produkti vai
citas lietas, kas glabāšanas laikā ir sākušas bojāties (nepatīkama smaka, tecējumi utt.), bagāža tiek atvērta
un bojātās un lietošanai nederīgās lietas tiek izņemtas un iznīcinātas.
11. Rokas bagāžas glabātavas pašapkalpošanās termināla darbības traucējumu gadījumā, aicinām vērsties pie
autoostas dežurējošā administratora (autoostas 1.stāvā, tel. 67226658).
12. Ierosinājumus un sūdzības par bagāžas glabātavas pašapkalpošanās termināla darbu rakstiski var iesniegt
dežūrējošajam administratoram autoostas 1.stāvā.