ПрофиТ писал(а) 13 сен 2013, 21:26:vertvika писал(а) 13 сен 2013, 11:58: Конечно, я нигде не указывала, что мы болельщики Зенита. Но, там вводится имя, да и карта у меня сбербанка
Давайте разбираться:
- вы указали номер карты, далее по списку.
Платеж прошел ?
После что ?
Опишите весь процесс ?
Выбрала билет из варианта забрать в день матча, указала имя кто будет забирать билет. Указала данные карты. Платеж прошел сразу. Взяли комиссию 11 евро за билет и на почту пришло сообщение ...Your ticket(s) can be collected at the Box office Estadio Vicente Calderón, Madrid on match day.
Address: Museo Atlético de Madrid
Estadio Vicente Calderón, door 23. Access by the restaurant Sport Arena.
C/Melancólicos, s/n (In front of number 67)
Spain.
Please note that your tickets will be available at the box office from 12:00pm till kick-off and can only be collected on matchday
In order to collect your tickets, you must print and show this viagogo email confirmation and the ID card or Passport for each user. If this documentation is missing, you will lose the right to collect any ticket(s) and viagogo will not be in a position to refund your order. Tickets have to be collected within the pickup time, as clearly mentioned above. We will be unable to refund your order if you miss to collect your tickets during those times...
После этого через 2 дня пришло сообщение Уважаемый(ая) ,
>
> ...Вам была выплачена компенсация за сделку. Обратите внимание, до того как деньги будут переведены на Ваш счет может пройти 3-4 рабочих дня... и номер сделки и сумма. Даже причина не была указана.
Потом я зашла на сайт и там крупно написано: Please note that Zenit St Petersburg Fans are not eligible to buy due to restrictions by the UEFA.
We reserve the right to cancel orders from buyers suspected to be fans of the opposition.
>