Покупала билет Москва-Ольбия, после покупки время вылета изменилось, а потом изменились и мои планы, было решено сделать возврат.
Сегодня утром написала письмо на этот адрес
callcenterrischedulazioni@meridiana.com такого содержания
Hello,
Due to departure time of flight IG192 changed from 21:55 19.09.2015 to 02:55 20.09.2015 I ask you fully return money for tickets.
RESERVATION CODE ****
Best regards,
Elena ****
И сегодня же получила ответ
Dear customer,
we have refunded the money as your request, you’ ll receive an email about the total of refund, you’ll can have the money back in 10/15 working days.
Best regards,
Anna
Плюс к этому еще такое письмо
Dear Customer,
We thank you for choosing our services and confirm we activated the refund requested on the reservation ***** on 03/06/2015, for a total of 4986.6313.
For payments via credit card, the refund will be automatically credited on the credit card used for the purchase within 10 working days from the activation of the refund. For all other forms of payment, the refund will be processed within 30 working days from the moment of activation.
Yours faithfully,
Meridiana
Посмотрим как скоро деньги вернутся на карту. По результатам отпишусь.