Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 9
SEA GULL писал(а) 27 янв 2012, 21:56:Наш "Кот в мешке" оказался абсолютно не привлекательным. 2 дня они настойчиво просили "накинуть" деньжат и снизить планку. В результате: Radisson Lexington NY Hotel за 374.24$ за 2 дня, относительно в центре, но ценник всего на 1000 руб дешевле, чем на букинг.коме но с бесплатно отменой...
SEA GULL писал(а) 27 янв 2012, 21:56:Наш "Кот в мешке" оказался абсолютно не привлекательным
Нет, этот момент прошел мимоRuslanMSTU писал(а) 28 янв 2012, 11:11:А что на ваши даты выдавал hotwire.com, смотрели?
Brainstorm писал(а) 31 янв 2012, 09:42:немного ошибся с поиском. хотел что-то найти все-таки из 3+ или 4 в центре.
в итоге выпал Radisson Lexington New York Hotel с 3.02 по 5.02
80 USD за ночь. итог с налогами 202.92 USD за 2 ночи...
Mike29 писал(а) 31 янв 2012, 11:10:Ань еще как меняет!!!!! если выставка или салон или фестиваль какой- песец...
Hello!
Thank you for your email.
Please be informed that your reservation was made and confirmed through Priceline.com for a Petite Room with 1 Double Bed.
Kindly be advised that we had noted your request for 2 Twin Beds in the reservation, please be advised that all requests are subject to availability only upon check in.
To Guarantee, there is an extra charge of $40.00 per room per night.
Please do let us know if this quote is acceptable to confirm by Thursday, February 2nd by 12 noon New York time in order for us to block the room.
Thank you.
Best Regards,
RADISSON LEXINGTON HOTEL NEW YORK
Reservations Department
Per our terms and conditions, a valid US or Canadian billing address must be used to purchase travel on our website. We can make exceptions; if the information we are given can be verified promptly.
We need the phone number from the back of your credit card, to the bank that issued the card. We also need a valid phone number in case we need to speak to you personally. If we do not get this information
by 02/02/2012, we may be forced to cancel the reservation and refund the account that was charged. We are sorry for any inconvenience that this may cause, however we must protect the integrity of the
account and cover our liability as well.
Sincerely,
Havier Morales
Havier.Morales@Priceline.com
203-299-8373
Список форумов ‹ Авиабилеты, Аренда авто, Мили, Паспорта, Страховки, Деньги ‹ Системы поиска и бронирования отелей, хостелов, апартаментов, сетевые отели