Your booking has been cancelled.
BOOKING REFERENCE
XXXXXXX
—-----------------------------------------------------------------
Unfortunately you have missed your next payment deadline and therefore your booking has been cancelled and cannot be restored, rebooked or refunded anymore. We thank you for your understanding.
—-----------------------------------------------------------------
ITINERARY
DEPARTURE FLIGHT:
Date: Tue 24/09
Departure: 11:55 Paris (Charles de Gaulle) - Arrival: 15:35 Riga
Aircraft type: BOEING 737-300 (WINGLETS)
Flight No.: BT692
Class: Basic, W
Date: Tue 24/09
Departure: 17:55 Riga - Arrival: 20:30 Moscow (Sheremetyevo)
Aircraft type: BOEING 737-300 (WINGLETS)
Flight No.: BT422
Class: Basic, W
PRICE
Price for your purchase: EUR210.88
—-----------------------------------------------------------------
No.
Due to
Payment amount
Payment date
1
14.08.2013
EUR 105.88
14.08.2013
2
27.08.2013
EUR 105.00
—-----------------------------------------------------------------
PASSENGER
ADULT/-S:
Ms. XXXXXXXXXXXXXXXXX
Yours airBaltic.com!
По идее вторая часть суммы должна была сразу списаться со счета? почему тогда "missed deadline"? возможно, 27 августа и были какие-то письма от них, но она их удалила (возможно подумала что спам).
Была у кого-то такая ситуация? как там производится вторая часть оплаты?
т.е. из-за просрочки в 1 день они отменили бронь без возврата первой суммы? что это за свинство? а если человек просто не имел возможность выйти в сеть в тот день???