Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1
GalaN писал(а) 16 май 2012, 13:27:Возможно, потому что, круиздирект считается надежным клиентом для платежных систем. Поэтому дополнительно проверочный код не требуется.
Natem писал(а) 16 май 2012, 13:20:Может быть, он действительно автоматически снимется в течение 16 марта рабочего дня по Америке.
Natem писал(а) 16 май 2012, 13:09:сразу ответила, что we don`t want to wait tomorrow, we want to pay deposit now
Natem писал(а) 16 май 2012, 13:20:почему на КруизДирект при вводе данных карты не запрашивает CVC-код, который на обратной стороне карты?
Natem писал(а) 16 май 2012, 13:20:Ведь это означает, что проводиться этот платеж будет не через электронную систему, а какую-то другую
Cruise Direct писал(а):Dear Natalia,
Thank you once again for booking your cruise with Cruise Direct. This email is to remind you of your final payment that is due within the next 2 days.
For your convenience, we will be charging your final payment automatically on the credit card we have on file. If you would like to use a different credit card or would like to arrange for alternate payment methods, please contact our customer service department as soon as possible.
Our team is constantly working to make your experience at Cruise Direct the best it can be. If you have any suggestions or comments for us, please email us at custcare@cruisedirect.com. We appreciate any input that you have.
Again, thank you for using Cruise Direct for all of your travel needs.
Sincerely,
Customer Service Department
Cruise Direct
Natem писал(а) 16 май 2012, 16:48:Початилась с нашей девушкой. Она сказала, что нет поводов для волнений, у вас все зарезервировано. Просто транзакция может пройти только через 1-2 дня в нашем банке.
Угадали Потому что я оставила Инициалы не стертыми.GalaN писал(а) 17 май 2012, 12:10:У Вас один в один ситуация, как была у нас. И про получаенное письмо я уже Вам говорила. В Круиздирект что-то не правильно оформили.
А Вы случайно не с Brook Goldstaub общались? Если да, то очень странно. Это опытный менеджер. Мы стараемся только с ней связываться и в последнее время никаких проблем с бронированием, перебронированием и оплатой не было.
Вам надо, чтобы второй раз прислали ссылку. Первая уже все - использована.
Dear Natalia,
Congratulations on booking through CruiseDirect.com! Our records indicate that the deposit has been posted for your upcoming cruise on MSC.
MSC is now requiring that only US and Canadian Citizens fill out pre-registration information prior to sailing. It is VERY IMPORTANT that you go online to the following site to complete all of this information as soon as possible. MSC Cruise Lines will not issue your tickets until such time as you complete the required information. If there is a field that does not apply to you please be sure to enter N/A.
If you are not a resident of the US or Canada, you will need to complete your check-in at the pier on the day of your cruise.
Please click on the link below.
http://www.msccruisesusa.com/us_en/Alre ... eckin.aspx
Once your final payment is due we will process your payment using the card you originally used to make your deposit. If you would like to use a different credit card please contact us on the number listed below or use our website's Live Chat feature.
Thanks for booking through CruiseDirect.com.
Ну как же не початились - початились. Брук успокаивает меня, что все Ок, ноу проблем, все зарезервировано и депозит поступил в MSC. Они у себя видят, что все хорошо с нашей бронью. Финальный платеж послезавтра 20 мая.GalaN писал(а) 18 май 2012, 07:14:Natem, это автомат прислал. Почему Вы вчера снова не початились? У Вас на носу финальный платеж. Могут анулировать бронь.
Я не знаю, как Вам доказать, что у Вас проблема с данной бронью
ant10 писал(а) 19 май 2012, 03:33:Значит письмо не автомат присылает и ему можно верить.То письмо ,где пишут "Поздравляем и наши записи показывают..."
GalaN писал(а) 19 май 2012, 06:51:Natem, поздравляю с разрешением проблемы.
Но я так и не поняла: деньги списались после того, как Брук что-то сделала (якобы звонила ) или все-таки муж был в Банке, как собирался с кучей бумажек?
Скорее всего, текст письма - шаблон. Потому что приходят абсолютно одинаковые письма на поздравление с депозитом и поздравления с полной оплатой. Но приходят они не от автоматического ящика рассылки Круиздиректа, а от живых менеджеров: мне вот пришли письма от Karen Nicholson оба раза.ant10 писал(а) 19 май 2012, 03:33:Значит письмо не автомат присылает и ему можно верить.То письмо ,где пишут "Поздравляем и наши записи показывают..."
GalaN писал(а) 19 май 2012, 06:51:А как Вы тогда объясните первое письмо с поздравлениями?
Просто менеджер круиздиректа переоформила бронирование. Сделала наконец-то все правильно. И письмо, естественно, пришло второй раз.
Устала повторять о такой же ситуации у нас. Один в один было
Natem писал(а) 19 май 2012, 11:18:Получается, что сама по-тихому, не говоря ничего мне, аккуратненько переоформила бронирование, и деньги списались
Natem писал(а) 04 июн 2012, 15:51:мне сразу выводится сообщение "Sailing sold out"
GalaN писал(а) 14 июн 2012, 09:12:И это было до финального платежа. А у Вас тем более он уже прошел.
CruiseDirect.com писал(а):Mrs****************
********************
********************
Czech Republic
00420****************
Dear Mrs ****************,
Thank you for booking your cruise with Cruise Direct. Your itinerary is below:
Cruise Line: MSC Cruises
Cruise Ship: MSC Lirica
Departure Date: Wednesday, December 19, 2012
Departure Port: Santo Domingo, Domincan Republic
Length of cruise: 7 days
Category: Oceanview Stateroom 09
Stateroom Number: 9271
Location:
Deck: Albinoni Deck
Dining Preference:
Dining Table Size:
Smoking Preference: Non-smoking
Bed Preference:
Total Fare: $1,058.00 USD
Total Taxes/Fees: $102.76 USD
Total Fare: $1,160.76 USD
Deposit Due By: July 9, 2012 11:59 PM ET
Deposit Due Amount: $200.00 USD
Final Payment Date: October 5, 2012 05:00 PM ET
Passengers:
Mrs ********************, Date of Birth: February *, 1966
Mrs*********************, Date of Birth: November *, 1979
Reservation Code: 10************
Final payment must be provided to the agency on or before October 5, 2012
Deposit of 200.00 USD to be charged pending credit card authorization.
We strongly recommend that you protect your investment with Travel Insurance.
What is Travel Insurance? Travel Insurance provides you, the traveler, with peace of mind. Travel Insurance not only covers cancellation fees and penalties, but it also covers the loss of your personal items/luggage and medical costs while you are traveling. Most importantly, it provides you with 24-hour emergency assistance with just one phone call!
Travel Insurance for this cruise can be purchased by clicking here.
Book your Shore Excursions now!
Popular shore excrusions sell out early, so it's important that you book them as soon as possible. Click here to see our large selection of discounted shore excursions.
Bonus Offer For Your Cruise
Offer Details: Family Cruise Deal: Kids Sail FREE!* -
•Kids age 12 & under sail free as 3rd/4th occupants on MSC ships and itineraries! *Based on availability
Our team is constantly working to make your experience at Cruise Direct the best it can be. If you have any suggestions or comments for us, please email us at customercare@cruisedirect.com. We appreciate any input that you have.
Again, thank you for using Cruise Direct to book your cruise vacation.
Sincerely,
Customer Service Department
* Your cruise reservation has been created and is pending credit card authorization from your credit card provider. We have generated this confirmation in order to confirm receipt of your booking. Please note, however, that your booking is still subject to cancellation unless payment is processed and successfully received by the cruise line. If your credit card is declined for any reason, and your cruise reservation cancelled due to lack of payment, you will be responsible for any rebooking fees as imposed by the cruise line including possible cabin number, dining and category changes. If your sailing is within the next 45 days, please confirm your booking and payment with customercare@cruisedirect.com on receipt of this email.
CruiseDirect.com писал(а):Dear Olena,
The deposit was paid but we have been advised by Msc that you were booked into a senior citizens rate and we see that you are not unfortunately we will need to reprice the fare the new total price is $2282.76.
Please feel free to contact us if you have any additional questions.
Sincerely,
Liz
CruiseDirect.com писал(а):Jozik писал(а):I would like to know what does senior citizens rate means exactly. As I recieved the confirmation (see the copy below) of our cruise trip with the price of
Total Fare: $1,058.00 USD
Total Taxes/Fees: $102.76 USD, I count on this price. I don't agree with the repricing which is double and would like to understand why. Nobody let me know about the higher price.
Dear ********,
I am speaking to Msc cruise lines regarding the rates I am trying to see if they can honor the original rate I can not guarantee that they will but we are trying .
I have spoken to a manager at Msc Cruise lines that will review this and they will get back to me and as soon as I hear back I will let you know.
Please feel free to contact us if you have any additional questions.
Sincerely,
Liz
I am still waiting for Msc to respond to my request for them to protect the rate that you originally booked into as soon as they call me I will let you know.
Please feel free to contact us if you have any additional questions.
Sincerely,
Liz
Список форумов ‹ Виды туризма: Круизы, Горные лыжи, Дайвинг, Рыбалка и Охота, Тематические поездки ‹ Морские и речные круизы — советы, отзывы, маршруты ‹ Бронирование круизов — где и как купить круиз